Nabywca ma prawo zgłosić roszczenie reklamacyjne a Sprzedawca ma obowiązek je rozpatrzyć w przypadku gdy otrzymany przez Nabywcę produkt jest niezgodny z umową tj. niepełnowartościowy, wadliwy lub uszkodzony.
Nie podlega reklamacji produkt wadliwy lub niepełnowartościowy, który jako taki został oznaczony w opisie oferty sprzedaży jeżeli reklamacja dotyczy wady opisanej w ofercie sprzedaży.
Produkt nie podlega reklamacji ze względu na nieznaczne różnice kolorystyki towaru dostarczonego od zaoferowanego. Różnice w kolorach w porównaniu z drukami plakatów, fototapet i innych wydruków wzorcowych nie można zupełnie wykluczyć i mogą one wynikać z różnej specyfiki materiałów na których naniesiono wydruk. Podobnie obraz oglądany na ekranie monitora może nieznacznie odbiegać kolorystycznie od obrazu wydrukowanego lub namalowanego/narysowanego i wynika to z różnicy w sposobie prezentowania obrazu. Tego typu różnice nie upoważniają do składania reklamacji.
Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia stanu paczki odebranej od kuriera pod kątem widocznych uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń paczki należy ten fakt zgłosić kurierowi oraz spisać protokół szkody. Brak sporządzonego protokołu szkody może spowodować uniemożliwienie LUUA dochodzenie roszczeń od firmy przewozowej, a co za tym idzie może skutkować negatywnym rozpatrzeniem reklamacji. W uzasadnionych przypadkach należy odmówić przyjęcia paczki oraz niezwłocznie skontaktować się z LUUA za pośrednictwem poczty elektronicznej: studio@luua.pl.
II. Zgłaszanie reklamacji
Nabywca powinien zgłosić reklamację niezwłocznie po zaobserwowaniu wady poprzez wysłanie zgłoszenia na adres poczty elektronicznej studio@luua.pl. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
Data zgłoszenia reklamacji
Dane Nabywcy (imię i nazwisko)
Adres korespondencyjny
Adres email
Numer telefonu (opcjonalnie)
Przedmiot reklamacji
Data nabycia towaru
Nazwa towaru
Numer paragonu/faktury
Opis wad i okoliczności ich powstania
Kiedy wady zostały stwierdzone
Kopia protokołu szkody spisanego w obecności kuriera (w przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki)
Zgłoszenie reklamacyjne przesłane na adres poczty elektronicznej zostanie rozpatrzone w terminie 14 dni a Nabywca zostanie poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego za pośrednictwem poczty elektronicznej.
W przypadku braku możliwości oceny wady na podstawie zgłoszenia email Nabywca może zostać poproszony o wysłanie produktu na adres: LUUA. Ewelina Strzałkowska, ul. 3 Maja 23A/13, 41-300 Dąbrowa Górnicza