Skip to content

Procedura reklamacyjna

I. Podstawa reklamacji

  1. Nabywca ma prawo zgłosić roszczenie reklamacyjne a Sprzedawca ma obowiązek je rozpatrzyć w przypadku gdy otrzymany przez Nabywcę produkt jest niezgodny z umową tj. niepełnowartościowy, wadliwy lub uszkodzony.
  2. Nie podlega reklamacji produkt wadliwy lub niepełnowartościowy, który jako taki został oznaczony w opisie oferty sprzedaży jeżeli reklamacja dotyczy wady opisanej w ofercie sprzedaży.
  3. Produkt nie podlega reklamacji ze względu na nieznaczne różnice kolorystyki towaru dostarczonego od zaoferowanego. Różnice w kolorach w porównaniu z drukami plakatów, fototapet i innych wydruków wzorcowych nie można zupełnie wykluczyć i mogą one wynikać z różnej specyfiki materiałów na których naniesiono wydruk. Podobnie obraz oglądany na ekranie monitora może nieznacznie odbiegać kolorystycznie od obrazu wydrukowanego lub namalowanego/narysowanego i wynika to z różnicy w sposobie prezentowania obrazu. Tego typu różnice nie upoważniają do składania reklamacji.
  4. Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia stanu paczki odebranej od kuriera pod kątem widocznych uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń paczki należy ten fakt zgłosić kurierowi oraz spisać protokół szkody. Brak sporządzonego protokołu szkody może spowodować uniemożliwienie LUUA dochodzenie roszczeń od firmy przewozowej, a co za tym idzie może skutkować negatywnym rozpatrzeniem reklamacji. W uzasadnionych przypadkach należy odmówić przyjęcia paczki oraz niezwłocznie skontaktować się z LUUA za pośrednictwem poczty elektronicznej: studio@luua.pl.

II. Zgłaszanie reklamacji

  1. Nabywca powinien zgłosić reklamację niezwłocznie po zaobserwowaniu wady poprzez wysłanie zgłoszenia na adres poczty elektronicznej studio@luua.pl. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
    1. Data zgłoszenia reklamacji
    2. Dane Nabywcy (imię i nazwisko)
    3. Adres korespondencyjny
    4. Adres email
    5. Numer telefonu (opcjonalnie)
    6. Przedmiot reklamacji
    7. Data nabycia towaru
    8. Nazwa towaru
    9. Numer paragonu/faktury
    10. Opis wad i okoliczności ich powstania
    11. Kiedy wady zostały stwierdzone
    12. Kopia protokołu szkody spisanego w obecności kuriera (w przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki)
  2. Zgłoszenie reklamacyjne przesłane na adres poczty elektronicznej zostanie rozpatrzone w terminie 14 dni a Nabywca zostanie poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  3. W przypadku braku możliwości oceny wady na podstawie zgłoszenia email Nabywca może zostać poproszony o wysłanie produktu na adres:
    LUUA. Ewelina Kania, ul. Mickiewicza 17B, 42-584 Dobieszowice.

en_US